2008. január 29., kedd

A legjobb tanár - gyerekszáj


A legjobb tanár az, aki megengedi, hogy kimenjek a wc-re ha nagyon kell pisilnem. Meg az, aki nem ad leckét nyári szünetre. Nekem volt egy olyan tanárom aki nagyon rossz fej volt. Mindig kiabált velem és a többiekkel. Egy dolgot soha nem felejtek el. Kiközösitett amikor fejtetves voltam. Pedig csak annyit kellett volna mondania, hogy létszi Beni menj haza, és kérd meg apukádat, hogy vegyen szert, amivel megszünteted a problémádat. Helyette kiabált velem, és kiközösitett. Na mindegy már nem az a tanárom. Már 1 fokkal jobb fej az o.f-öm.

Az a legjobb tanár, aki szivesen tanitja az osztályát. A legjobb tanár, aki kihívja a kisgyereket a táblához, hogy ő irja le a megfejtést. Most ilyen az o.f.ünk. Néha jó kedve van, néha meg nem. Nekem ez a véleményem, de még az is jó tanár, aki elviszi néha meglepetés programra a gyerekeket (pl: könyvtár, szöcskevár). A felsősöket már csak esetleg múzeumba viszik el. Ez a baj. Szerintem örülnének a gyerekek annak, hogyha elvinnék őket a tanárok valamilyen programra. Én is örültem neki, ha a tanárok elvittek minket valahova. Általában jó helyre vittek minket. Szerintem az a legjobb tanár, aki a saját tantárgyát meg tudja szerettetni a diákokkal. Még azt is elviseljük néha, ha egy kicsit rossz kedvűek, mert ők is emberek. De szeretnénk, ha a bennünk rejlő árnyékos oldalunkat is elfogadnák. Mert nekünk is vannak rossz napjaink. Szerintem ez a jó tanár.

Benedek (12)

Nincsenek megjegyzések: